Kariera - ABC Czepczyński
Kariera
Na sukces naszej firmy pracuje już około 200 specjalistów z różnych dziedzin, którym zapewniamy stabilną pracę w przyjaznej atmosferze i zgranym zespole.
Atuty naszej organizacji to:
jasne reguły pracy, wynagrodzenia i premiowania,
przejrzysta ścieżka kariery,
wspieranie rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
rodzinna atmosfera sprzyjająca dobrej komunikacji wewnętrznej i współpracy,
partnerskie podejście do pracownika.
Ścieżka kariery
 

Doceniamy potencjał osób, z którymi podejmujemy współpracę oraz wspieramy ich wszechstronny rozwój. Nasi pracownicy zgodnie z kwalifikacjami zajmują stanowiska w ramach wyspecjalizowanych działów, oferujących odrębne ścieżki kariery. W zależności od indywidualnych predyspozycji i aspiracji konkretnej osoby, angażujemy ją w działania ważne z punktu widzenia organizacji i jednocześnie dające jej możliwość poszerzania wiedzy i kompetencji.

Najliczniejszą grupę pracowników stanowią Spedytorzy. Dla osób, które chcą zdobyć doświadczenie w branży oferujemy pracę na stanowisku Młodszego Spedytora. Wraz ze stażem pracy oraz wzrostem efektywności dajemy szansę awansu na stanowisko Spedytora i Starszego Spedytora. Spośród najlepszych pracowników wyławiamy tych najbardziej utalentowanych, którym powierzamy stanowiska Liderów Zespołów. Kandydaci zainteresowani pozyskiwaniem nowych klientów mogą się realizować w rozwijaniu sprzedaży naszych usług, prowadząc rozmowy handlowe z kontrahentami z Polski i zagranicy.

Jesteśmy partnerem biznesowym dla wielu międzynarodowych firm. Nasi pracownicy współpracują z klientami i podwykonawcami zleceń z terenu całej Unii Europejskiej. Utrzymując codzienny kontakt z przedstawicielami zagranicznych organizacji, jak również biorąc udział w międzynarodowych targach branżowych, mają możliwość rozwijania praktycznych umiejętności językowych i biznesowych.

Etapy rekrutacji
 
Na proces rekrutacji składają się trzy odrębne etapy: wstępna selekcja, wywiad telefoniczny oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Wstępna selekcja. Spośród nadesłanych aplikacji wybieramy te, które najlepiej spełniają kryteria wymienione w ogłoszeniu. Na tym etapie zwracamy uwagę na informacje dotyczące historii zatrudnienia, znajomości języków obcych oraz wykształcenia.
Wywiad telefoniczny. Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną, podczas której pytamy o motywację do podjęcia pracy oraz o konkretne informacje na temat doświadczenia i oczekiwań aplikanta wobec przyszłego pracodawcy.
Rozmowy kwalifikacyjne. Jest to ostatni etap rekrutacji, do którego zapraszamy najlepszych kandydatów.

Osoby, które pomyślnie przeszły proces rekrutacji, zapraszane są do współpracy, która rozpoczyna się kilkudniowym okresem wdrożenia w centrali firmy w Międzychodzie.

AKTUALNE OFERTY PRACY
 
Fakturzysta / Fakturzystka
 
lokalizacja: Międzychód
ważna do: 31.08.2020
 
opis oferty:
Czytaj więcej Złóż aplikację
Pracownik Działu Administracji Księgowej (Księgowość Należności i Przychodów)
 
lokalizacja: Międzychód
ważna do: 31.08.2020
 
opis oferty:
Czytaj więcej Złóż aplikację
Młodsza Księgowa/ Młodszy Księgowy
 
lokalizacja: Międzychód
ważna do: 18.09.2020 r.
 
opis oferty:
Czytaj więcej Złóż aplikację