0

Liczba prowadzonych projektów wewnętrznych

0%

Liczba zaangażowanych pracowników w projekty
0

Liczba zintegrowanych systemów informatycznych
0

Liczba prowadzonych projektów wewnętrznych

0%

Ilość zaangażowanych pracowników w projekty
0

Ilość zintegrowanych systemów informatycznych
0 %

Aktywni klienci podłączeni integracjami
0

Liczba skutecznie wdrożonych projektów wewnętrznych od 2019 roku
0

Liczba godzin pracowniczych przeznaczanych rocznie na realizowanie projektów rozwojowych
0 %

Aktywni klienci podłączeni integracjami
0

Liczba skutecznie wdrożonych projektów wewnętrznych od 2019 roku
0

Liczba godzin pracowniczych przeznaczanych rocznie na realizowanie projektów rozwojowych

Badania i rozwój

Nieustanny rozwój jest niezbędny w celu oferowania najlepszej jakości usług spedycyjnych i zachowania konkurencyjności. Powołaliśmy Dział Badań i Rozwoju (R&D), składający się ze specjalistów z różnych dziedzin. Korzystamy również z doświadczeń osób pracujących w zewnętrznych ośrodkach wiedzy jak uniwersytety, czy instytuty technologiczne.
 
Aktualnie nasze wysiłki koncentrują się na rozwoju w czterech obszarach: zarządzania transportem, cyberbezpieczeństwa, efektywności pracy oraz ekologii.
 
Żeby osiągnąć cele założone w tych obszarach, skupiamy się na ulepszenie naszych usług z wykorzystaniem najnowszych technologii takich jak sztuczna inteligencja i maszyny uczące, chmury obliczeniowe i BIG DATA.
 
Obecnie realizujemy innowacyjny projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR)

Wprowadzane innowacje przekładają się na
realne korzyści dla naszych klientów:

Pozyskaliśmy finansowanie na stworzenie
znacząco lepszej usługi spedycji, czyli:

  • Narzędzia ułatwiające i przyspieszające pracę spedytorów

– dostęp do nowych platform ofert i danych GPS,
– automatyzacji procesów,
– sztuczna inteligencja dokonująca analizy danych za nas

  • dodatkowe usługi dla klientów

– wiarygodne dane ETA,
– real time
– monitoring,
– wysoki wskaźnik monitoringu

  • wsparcie przewoźników

– udział w postępowaniach przetargowych dla naszych klientów,
– poszukiwanie przez algorytm importów,
– poszukiwanie kółek i kolejnych ładunków najbliżej miejsca rozładunku poprzedniego zlecenia,
– dostęp do nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych

  • ochrona środowiska

– redukcja pustych kilometrów,
– redukcja emisji CO2 i NOx

  • większa efektywność działania

– wyższa marża,
– wzrost dostępności aut,
– niższe koszty transportu

Pierwsze efekty działań to już większa liczba dostępnych ofert w naszym TMS (od listopada dodatkowe 216 000 ofert z Transporeon, a już w lutym zakończenie integracji z nową platformą GPS: CO3). W kolejnych tygodniach planujemy integrację z platformami Project44 i Sixfold